Zaplanuj udaną konferencję – Sale konferencyjne Poniatowa Hotel MONTIS

Niezależnie od tego, czy planujemy międzynarodową konferencję na kilkanaście osób, czy też kameralne spotkanie biznesowe, to przygotowanie całego eventu składa się z kilku niezwykle istotnych etapów organizacyjnych. Wbrew ogólnie panującym przekonaniom, nie jest to takie łatwe zadanie, jakby mogło się nam wydawać. W tej sytuacji kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie. O jakich aspektach powinniśmy pamiętać w przypadku organizowania imprezy firmowej? Na jakie czynniki należy zwrócić szczególną uwagę?

Stwórz ogólną koncepcję eventu

Zaplanowanie spotkania biznesowego czy konferencji to nie lada wyzwanie, zwłaszcza dla tych osób, które nigdy wcześniej nie miały okazji przygotowywać podobnych imprez. O czym wspominaliśmy na samym wstępie – dobra organizacja to podstawa, dlatego też pierwszym krokiem, jaki powinniśmy uczynić w tym kierunku, to stworzenie ogólnej koncepcji eventu, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie nam przebrnąć przez kolejne etapy organizacji imprezy firmowej. Na samym początku należy zastanowić się nad charakterem eventu oraz ilością zaproszonych gości np. event marketingowy dla 20 osób bądź impreza integracyjna dla 6 pracowników.

Przygotuj plan

W momencie, kiedy ogólna koncepcja eventu zostanie już ustalona, to wówczas należy przystąpić do stworzenia dokładnego planu konferencji lub spotkania biznesowego. To prostym sposobem unikniemy nieprzewidzianych i stresujących sytuacji. Pierwszy krok to oczywiście wyznaczenie daty i godziny odbycia się eventu. Oprócz tego stworzony plan powinien zawierać informacje dotyczące zarówno przebiegu całego wydarzenia, jak i tego, co będzie się działo w wolnych chwilach – zjedzenie wspólnego obiadu, udanie się na spacer celem zwiedzenie okolicznych zabytków itp. Warto także ustalić wysokość budżetu przeznaczonego na realizację zamierzonych celów. Dysponując ograniczonym budżetem, łatwiej nam będzie ustalić, co jest najważniejsze, a z czego możemy bez obaw zrezygnować. Plan powinien zawierać także harmonogram całego spotkania z uwzględnieniem godzin przeznaczonych na przerwy. Jeśli nie czujemy się na siłach, aby samodzielnie zorganizować dużą profesjonalną konferencję lub spotkanie biznesowe, to wtedy świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy doświadczonej agencji eventowej.

Wybierz miejsce konferencyjne

Jednym z ważniejszych elementów organizacji konferencji i spotkań biznesowych jest wybór odpowiedniej lokalizacji. To właśnie od miejsca w dużym stopniu zależy powodzenie całej imprezy. Oczywiście jest to kwestia indywidualna, niemniej jednak w ostatnich czasach organizatorzy coraz chętniej podejmują decyzję o zaplanowaniu eventu w miejscu położonym z dala od miejskiej aglomeracji. Jak się okazuje, cisza i spokój oraz bliskość natury pozytywnie wpływają na ciało i umysł, co z kolei znacznie poprawia nastrój zaproszonych gości.

Jeżeli jesteś zainteresowany zorganizowaniem konferencji lub spotkania na terenie województwa lubuskiego, to Hotel MONTIS z pewnością będzie dobrym rozwiązaniem. Znajduje się on w samym centrum Poniatowej – niewielkiego i malowniczego miasteczka położonego w zachodniej części województwa. Czym zachwyca Poniatowa? Przede wszystkim zachwycającymi krajobrazami oraz niezwykle sielankową atmosferą, która bez wątpienia spodoba się przybyłym współpracownikom i klientom. Hotel zlokalizowany jest w samym sercu parku modrzewiowego.

Dogodna lokalizacja gwarantuje szybkie i bezproblemowe dotarcie do miejsca docelowego. Hotel MONTIS położony jest w małej odległości od miejscowości takich jak Nałęczów, Kazimierz Dolny, Lublin i Bałtów.

MONTIS Hotel & Spa posiada aż 2 przestronne klimatyzowane sale konferencyjne, wraz z pełnym wyposażeniem technicznym – bezprzewodowym internetem, multimedialnymi rzutnikami, flipchartami, sprzętem nagłaśniającym i audiowizualnym. Sale konferencyjne mogą pomieścić aż do 140 osób. W zależności od indywidualnych potrzeb Hotel Montis umożliwia dostosowanie układu stołów i krzeseł pod kątem stworzonej koncepcji eventu. Co więcej, w każdej z sal znajduje się także dodatkowe miejsce na wystawienie przerwy kawowej.

Zadbaj o komfort zaproszonych gości

Niezależnie od tego jak długo będzie trwał event, warto pomyśleć o poczęstunku dla przybyłych gości. Restauracja Hotelu MONTIS posiada atrakcyjne i różnorodne menu bogate w dania kuchni polskiej i europejskiej, a także kuchni fusion. Jeżeli chodzi o menu na imprezy firmowe, to tutaj najlepiej sprawdzają się lekkie przystawki oraz sałatki. W przypadku oficjalnego spotkania biznesowego z kontrahentami z zagranicy świetnym rozwiązaniem jest uraczenie gości tradycyjną kuchnią polską. Restauracja MONTIS jako jedna z najlepszych w całym regionie pochwalić się może wyśmienitymi daniami kuchni tradycyjnej np. wyborny rosół z kaczki lub klasyczna zupa rybna. Zaproszeni goście z pewnością docenią możliwość spróbowania nowych smaków, co z kolei pozytywnie przełoży się na ogólną atmosferę eventu.  W planach masz zorganizowanie konferencji lub kilkudniowego spotkania biznesowego dla klientów z zagranicy? Zadbaj o ich wygodę i zaproponuj im także zapewnienie noclegu. W Hotelu MONTIS znajduje się specjalnie przygotowana baza noclegowa, która pomieści aż 46 osób. W wolnych goście będą mogli udać się na spacer po zielonych terenach wokół hotelu lub miasta Poniatowa, ale nie tylko. Na odwiedzających to urokliwe miejsce czekają również lokalne akweny wodne, kryty basen oraz kort tenisowy.

T: 81 820 55 26

T: 697 125 012

E: recepcja@hotelmontis.pl