Niezależnie od tego, czy planujemy międzynarodową konferencję na kilkanaście osób, czy też kameralne spotkanie biznesowe, to przygotowanie całego eventu składa się z kilku niezwykle istotnych etapów organizacyjnych. Wbrew ogólnie panującym przekonaniom, nie jest to takie łatwe zadanie, jakby mogło się nam wydawać. W tej sytuacji kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie. O jakich aspektach powinniśmy pamiętać w przypadku organizowania imprezy firmowej? Na jakie czynniki należy zwrócić szczególną uwagę?
Stwórz ogólną koncepcję eventu
Przygotuj plan
Wybierz miejsce konferencyjne
Jednym z ważniejszych elementów organizacji konferencji i spotkań biznesowych jest wybór odpowiedniej lokalizacji. To właśnie od miejsca w dużym stopniu zależy powodzenie całej imprezy. Oczywiście jest to kwestia indywidualna, niemniej jednak w ostatnich czasach organizatorzy coraz chętniej podejmują decyzję o zaplanowaniu eventu w miejscu położonym z dala od miejskiej aglomeracji. Jak się okazuje, cisza i spokój oraz bliskość natury pozytywnie wpływają na ciało i umysł, co z kolei znacznie poprawia nastrój zaproszonych gości.
Jeżeli jesteś zainteresowany zorganizowaniem konferencji lub spotkania na terenie województwa lubuskiego, to Hotel MONTIS z pewnością będzie dobrym rozwiązaniem. Znajduje się on w samym centrum Poniatowej – niewielkiego i malowniczego miasteczka położonego w zachodniej części województwa. Czym zachwyca Poniatowa? Przede wszystkim zachwycającymi krajobrazami oraz niezwykle sielankową atmosferą, która bez wątpienia spodoba się przybyłym współpracownikom i klientom. Hotel zlokalizowany jest w samym sercu parku modrzewiowego.
Dogodna lokalizacja gwarantuje szybkie i bezproblemowe dotarcie do miejsca docelowego. Hotel MONTIS położony jest w małej odległości od miejscowości takich jak Nałęczów, Kazimierz Dolny, Lublin i Bałtów.
MONTIS Hotel & Spa posiada aż 2 przestronne klimatyzowane sale konferencyjne, wraz z pełnym wyposażeniem technicznym – bezprzewodowym internetem, multimedialnymi rzutnikami, flipchartami, sprzętem nagłaśniającym i audiowizualnym. Sale konferencyjne mogą pomieścić aż do 140 osób. W zależności od indywidualnych potrzeb Hotel Montis umożliwia dostosowanie układu stołów i krzeseł pod kątem stworzonej koncepcji eventu. Co więcej, w każdej z sal znajduje się także dodatkowe miejsce na wystawienie przerwy kawowej.